Första veckan avklarad.

En vecka har gått. Har redan tjänat in en hel dags kompledigt och fått en dunderförkylning, hosta som gör ont långt in i bröstet och lite småfeber. Tur att det finns alvedon.

Samtidigt kan jag tycka att det är rätt mysigt att vara sjuk. Har köpt coca cola (den riktiga) för när jag var liten, fick man det när man var sjuk. Då hette det coca-cola-för-sjuka. Misstänker i o f s att jag fick det vid kräksjuka eller liknande, men det var så länge sen jag var sjuk att jag lika gärna får ladda upp med allt jag kommer på. Kylen är full av glass och jag tänker inte äta annat än helfabrikat till lunch och middag.

Hoppas bara det går över tills imorn kväll, tror inte riktigt det passar sig att vara sjuk just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback