Kortklåda och kattknark

Har fått min första lön.
I o m att jag jobbat 1 ½ månad blev lönen långt större än jag förväntat mig. Jag känner kortklådan bränna i plånboken och har redan spenderat närmare 2000 kr på saker som jag "behövde" (nya skor bl a, se bilden från Scorett).



Köpte också bodybutter med jordgubbsdoft men misstänker att en av de verksamma ingredienserna är kattmynta i o m att den blyga katten stryker sig som en löpande hynda mot mina ben. Bjuder ut sig, är vad hon gör!

Helgen ska spenderas i en svit i vår största kungliga huvudstad. Och kanske äta kobe-stek. Kanske.

Kommentarer
Postat av: bäver

Trevligt. Alltid lika skön känsla när pengarna gör sig påminda om att de borde spenderas. :p Snygga skor! :)

2009-02-28 @ 21:25:10
Postat av: isabeL

Schyssta dojjor. Synd att dom gjorde ont!

2009-03-04 @ 11:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback