Wohoo! En utmaning!

Är snabb som en vessla och svarar på beverfias utmaning:

Det här vad som ska göras:

* Länka till den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta sju saker om dig själv, alldagliga som knasiga.
* Utmana sju stycken bloggare i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.


Här följer de sju sakerna om mig:

1. Jag kan bara vissla inåt.

2. Jag hade grönt hår en period när jag gick i nian. Ja, eller mossgrönt var det eftersom jag struntade i att bleka det. Jag såg ut som ett skogsrå, eller nåt.

3. Har flyttat sjukt många gånger, typ adressändrat 25 gånger.

4. Heter Synnöve i mellannamn. Jag hade namnsdag tillsammans med Sune den 30/11 fram tills för några år sedan då de plockade bort namnet UTAN att ersätta det med något annat.

5. Tycker nog, likt Beverfia, att mina fötter bara blir mindre och mindre. Hade storlek 38-39 fram till gymnasiet, sedan 38, sedan 37-38 och numera är faktist flest par skor här hemma i storlek 37.

6. Funderar på att bli svensk medborgare. Har funderat på det i 10 år.

7. Är grymt frusen på kvällen och somnar gärna fullt påklädd under det tjockaste duntäcket. Vaknar däremot genomsvettig, avklädd och utan täcke.

Jag utmanar lillaria, elina, myrkyr, goshImustbeanoob  och... äh. Det blir bara fyra.

Kommentarer
Postat av: bäver

Spenande. Vad har du för medborgarskap nu? Jag kan också vissla inåt. Brukar ta till det knepet när luften håller på att ta slut eller när det är höga toner. Det funkar förresten bra att sjunga inåt också på höga toner. Hihi.

2008-11-07 @ 18:31:50
Postat av: Ellen

Norskt :-)



haha, fast jag kan bara vissla inåt. Försöker jag vissla utåt blir det bara pfffff...

2008-11-07 @ 23:53:12
Postat av: bäver

Aj fan, jag missade det där bara. Skyller på konstant trötthet.

2008-11-09 @ 11:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback