Jag är en prinsessa!

Har haft lite småångest över kvällens klädval. Ska uppträda med mitt storband, en dansspelning på tre-fyra timmar. Har haft samma klänning ett par gånger innan, så det var väl dags att försöka leta upp något nytt. Hittade en väldigt enkel, röd, rak klänning längst in i garderoben som jag tänkte sy fast ett svart band under bysten på, fattig som man är. Så, svart band inhandlades, och sen var det bara att strosa lite i köpcentrat kvar innan vi skulle hem. Sen gick jag in på Åhléns. Och där... nedsatt från 500 till 300 kronor...världens finaste, mörkblå klänning, axelbandslös, tyllig med band i midjan.

Där sprack min veckobudget... Men det var det klart värt. Jag kan äta upp den röda klänningen.

Kommentarer
Postat av: bäver

Kan man få se bild på världens finaste klänning? Jag vill också ha en sån, fast det finns inget som passar mig längre. Jag ser fortfarande gravid ut, fast med den lilla skillnaden att magen inte är stenhård och gravidvacker längre utan dallrig och fet med valkar. :( Och så säger folk att man går ner när man ammar. Bullshit!

2008-06-02 @ 13:57:11
Postat av: Ellen

Haha, min mage är dallrig och fet med valkar även utan att jag varit gravad ;-)
Klänningen, den trollar bort sånt. Den är fiiiin. Det är en magisk prinsessklänning. Fast det finns ingen bild än, men det kommer nog lite längre fram.

2008-06-02 @ 22:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback