Examination, schmexamination

Just nu har jag den största arbetsbördan jag någonsin haft som student. Jag sitter och skriver i princip dygnet runt på mina examinationer. Den första, på fem sidor, lämnades in igår. De två andra, på åtta resp. fem sidor, ska lämnas in på torsdag. Samtidigt har jag haft examination på kvällskursen, vilket resulterade i trettio schyssta sidors portfolio och en munta. På onsdag nästa vecka har jag en muntlig tenta till. På måndagen den nionde har jag en bautasalstenta.

Börjar bli apatisk. Undrar vad jag skriver egentligen. Det ska bli spännande att se. Risken finns att händerna har flyttats två steg åt vänster på tangentbordet utan att jag har märkt något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback