Fotbollsfest...?

Ikväll har jag varit patriotisk (hrm, nåja. Jag ska bli svensk vilket år som helst nu...) och försökt heja fram Sverige till seger framför en 35 kvm stor skärm tillsammans med ett par tusen andra. Jag och kompis hade packat mulleväskan med egna baguetter, en termos varmt te, lite choklad och snacks och ramlösa. Dessutom hade vi med oss ett blått liggunderlag att sitta på. Vi var varmt klädda och hade fotriktiga skor. När vi kom dit var parken fylld av 15-20-åringar med flip flops, minikjolar och småsmå linnen. Inte en vindjacka så långt ögat nådde. Det kanske är så, att ju coolare man är, desto mer varmblodig blir man. Jag känner mig mer växelvarm och är i behov av flera lager kläder. Det gör mig inte cool över huvud taget... Nä, jag är nog en tant vid det här laget.

Nåja, det är nog sista gången jag packar picknickväskan och sätter (ställer) mig och hejjar offtentligt. Jag är uppenbarligen för gammal (och frusen).

Kommentarer
Postat av: bäver

Men varför? VARFÖR?? Om någon hade kört fram en 35kvm stor skärm i trädgården hade jag nog stått ut med att pyssla med blommorna medan jag kastat ett öga på fotboll emellanåt, men göra det offentligt.. Nääääh! Hur tänkte du där? :p

2008-06-15 @ 18:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback