Tänder

Jag har begåvats med starka tänder. Jag har haft sammanlagt 3 hål (vilka lagats utan bedövning) och i veckan var det återigen dags att kontrollera tänderna hos min tandläkare. Han kastade ett getöga på röntgenbilderna, petade lite förstrött på någon tand med metallpinnen och sa att det såg fint ut. Inga tecken på hål, ingen tandsten, inget ingenting.
Tyvärr har jag sjukt trångt i munnen; har dragit ut fyra tänder och det är fortfarande för lite plats. Sen visomständerna kom upp har det blivit ännu trängre och en framtand har flyttat på sig. Nåja, det tillför karaktär, inbillar jag mig. Kanske ska man fixa till det när jag blir rik.

Helgen ska förörvrigt tillbringas på poolside (det är inget vatten i poolen) med en öl i handen. Fint väder är också beställt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback