Hemma en skvätt.

Efter en och en halv veckas kuskande i öster- och nordvästled tumlar jag in genom dörren till den där karln jag råkar bo ihop med. En natt hemmavid, sedan är det dags för avfärd söderut igen.

Lettland var helt fantastiskt med en magisk kvällsspelning med hur många som helst i publiken och allt bara stämde.

Lajvet var helt ok, men för kort. Jag känner mig inte färdiglajvad. Jag har dessutom just nu duschat ordentligt och upptäckt alla småsår och stickor man har i händerna. I skogen bryr man sig inte men nu, trött, mätt och lycklig gör alla små fjantsår jätteont.

Det kanske kommer en mer utförlig beskrivning av bägge resmålen, men just nu hägrar sängen...

Kommentarer
Postat av: bäver

Hemma och skvätter i sängen. Jag säger då det...

2008-07-29 @ 22:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback