Det hopar upp sig..

En gång för länge sedan tänkte jag inte planera in något som helst under sommarlovet.

hahahahahahahahahahahahahahaha.


Det börjar hopa upp sig. Jag tror jag kan räkna de nätter jag sovit och kommer att sova i min egen säng på fingrarna (kanske måste jag använda tårna också, men mer än så kommer det nog inte att bli). Men jag räknar med att detta kommer att bli en kanonsommar, rent upplevelsemässigt. Lettlandsresa, ut i skogen och fjanta sig med likasinnade, sistaminutenchartermedbarndomsvän, ut på havet med svärpäronens nybåt... Det enda jag skulle kunna klaga på är bristen på utomhusbadande denna sommaren. Hittills har jag inte badat en enda gång vilket borde vara någon sorts bottenrekord för min del. Jag brukar slänga mig i plurret lagom vid påsk och komma upp lagom till allhelgona (nåja) i vanliga fall. Kanske börjar man kruka till sig. Kanske bor man för jävla långt bort från en badplats.

Nåja, det lär bli ändring på det om någon veckas tid. Då finns det bara ett sätt att hålla sig ren... Iiiih.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Nåja, jag sover väl inte på fingrarna i vanliga fall heller. Interpunktion är för mesar.

2008-07-15 @ 00:16:10
Postat av: bäver

Låter som en bra plan. Jag har också en bra plan: Överlev fram till dopet och sen tar jag semester.

2008-07-16 @ 22:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback