Vatten ö h.

Jag misstänker att jag tagit mig vatten över huvudet. Sedan jag "slutade" i spexet har jag tänkt att "oj, vad skönt med så mycket tid jag får!" Jag kommer att läsa full tid, funderar på att söka en extrakurs efter jul, vilket innebär att jag då kommer att läsa 125%. Jag kommer att jobba extra, hur ofta vet jag inte, gå på afrikansk dans för hälsans skull, ta sånglektioner och repa med bandet.

När jag var skådis visste man att man inte hade tid till extraaktiviteter och tyckte det var helt ok. Nu är det svårt att begränsa sig. Dessutom har jag ingen aning om vad jag ska välja bort om jag måste, kursen är bra att ha i utbildningen, sången kommer jag inte skippa och jobbet är ju bra att ha. Dessutom mår kroppen bra av att röra på sig. Nåja, det löser sig. Jag märker väl ganska snabbt om det hela funkar eller inte. Heja mig!

Kommentarer
Postat av: bäver

En kvinna med måna järn i röven, eller hur det nu är. Se till att inte slita ut dig bara, då har du ingen nytta av sånglektioner eller dans. :p

2007-09-23 @ 11:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback