Inte riktigt någons dag idag.

Minussidan:
Nackspärr.
Mjölbaggar i skafferiet.
Flera barn som slogs idag under praktiken.
Fem timmars sömn.
En halvtimmes övande på sångläxan, sammanlagt.
Feltransponerade ackord.

Plussidan

Städat skafferi.

Dagens osäkerhet:
Skulle ringa nyjobbets "chef" (jag vet inte riktigt vad han är - han är inte überboss, men högre upp i hierarkin än vad jag är) ikväll och bara lämna ett meddelande på hans jobbtelefon om att jag minsann är ledig imorn e m och fredag och att han kan ringa upp mig när han har tid och känner för't. Men han svarar! Jag stammar fram nåt om att eeeh...oj, svarar du? Det var inte meningen... hehe...f'låt om jag stör...hehe...jagskullebarameddelaatt jagärledigimorn...och...eh...ja, duvet. (Psykobrud!!!) Han lät trött och sa att han ringer upp mig imorn.

Jag känner mig osäker på hela situationen, samtidigt som man vill verka ivrig och lite driven (för det är jag) vill jag inte verka för på. Inga kontrakt är skrivna än, och det kan ju hända att han tyckte jag var skitjobbig och inte passade in på arbetsplatsen alls. Ååååh, tänk om allt skiter sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback