Längtans blåa...lampa...?

Flytten är avklarad och allt har gått bra och jag är tacksam över att vi har vänner som hjälper till att flytta och jag har sjukt ont i kroppen och ena armen är lite svullen och långtån på vänsterfoten slog jag i fåtöljen så det kom blod och det är lovat sommarvärme och det är skönt och telefonen har inte blivit inkopplad än och ingen svarar när man skickar mail till supporten och min b-uppsats är klar snart, det är bara opponeringen kvar och nya soffan är snygg fast lite stor för rummet vi har ingen gardinstång lång nog för ena fönstret och är den tillräckligt lång är den antingen för tung eller har fel fäste och internet kom igång utan problem i nya lägenheten och jag har ätit ben & jerrys-glass...och... ja. Sådärja.

Skulle dammtorka en blå taklampa alldeles nyss. Plötsligt lossnade färgen där jag försiktigt torkat med en lätt fuktad trasa... Då var det ingen återvändo. Jag torkade helt enkelt bort all färg, så nu har jag en snygg vit lampa istället. Allt ska visst bli vitt i den här lägenheten. Vi funderar på att införskaffa vita gardiner också.

Sova, var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback