Dagen före...

Imorgon kväll gäller det. Kanske.
Det är en stor aber angående morgondagens konsert. Regnar det "för mycket" kommer det bli inställt, och enligt smhis prognos ser det tämligen dystert ut.

Dessutom måste klänningen hinna hit i tid, vilket innebär att det inte får vara några längre köer på E4:an imorgon. Mams ska nämligen ta med den i bilen. Fast det blir ju konsert även utan finklänningen. Den blir bara inte lika glammig...

Sen måste jag försöka lära mig de sista texterna, komma ihåg tonartsbyten och taktändringar, köpa strumpbyxor som gör mig smärt och smal (haha, som om...), köpa honung och göra honungsvatten i en termos jag inte har (än), städa, feja, sätta locket på brunnen, sälja korna och göra klart tunneln genom Hallandsåsen. SEN kan det bli storbandsjazzkonsert.

Håll tummarna.

Kommentarer
Postat av: bäver

Blev det nån konsert och i så fall, hur gick det? Blev du klar med tunneln??

2007-07-06 @ 11:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback