Jag och humor

Jag och humor

Jag har riktigt torr humor. Fnissar inombords av torra och tråkiga ordvitsar som ingen förstår. I somras, när vi fått låna en vattendammsugare (vattendamm...?) till mams och paps översvämningsområde tyckte jag den såg ut som R2D2. Fast i o m att den inte var en robot, utan en vattendammsugare, kallade jag den R-not-D2. Jag gick runt hela dagen och sa "R-not-D2, R-too-D2" i en barnslig, smågnabbande röst.

Jag fnissar fortfarande och tycker jag är ett komiskt geni.

Kommentarer
Postat av: bäver

hahahaha Du kan få komma hit och dra såna skämt för mig om du vill. Jag tyckte också den var lite lik R2D2 (eller "är-två-de-två" som den heter när jag försöker reta folk när vi kollar på film..)

2007-08-19 @ 22:06:49
Postat av: Bäver

Jag sprang på den här på Blocket, och tänkte bara tipsa... http://www.blocket.se/vi/13097967.htm?ca=7_s

2007-08-21 @ 13:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback