Fantastiskt!

Konserten är genomförd. Det gick jättebra, ur min synvinkel i a f. Det var i o f s så kallt att tänderna skallrade och händerna skakade när jag höll i mikrofonen, men rösten höll. Det var bara en låt där en textrad tappades. Såklart en låt som alla andra kunde så det var lite svårt att dölja missödet, men jag log, blinkade åt publiken och fortsatte. Jag är en stjärna. Det känns helt fantastiskt bra i magen, fjärilarna som flaxade lite av nervositet förut, har bytts ut mot...tja...nåt mjukt och fluffigt som gör mig glad. Dessutom kom det jättemånga och tittade! Sittplatserna var i princip slut, folk stod längs med husväggarna och lyssnade och såg glada ut. Kanske, kanske var självaste landshövdingen där. Eller så var det bara någon som liknade.

Imorn (eller t o m kanske nu...?) ska jag skriva kursuppgift. Den ska vara inne imorn, senast 16.45, och är väl knappt påbörjad. Den är inte så lång, men de är ju de värsta att skriva. Jag sätter mig nog ner med den på en gång, så är det avklarat och jag kan ta en schysst sovmorgon imorn.

Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback