Jeanskris

Jag spräckte mina snyggjeans. Smidigt.
Kanske dags att börja motionera igen, då...

Jag har definitivt inte råd att köpa nya; nästa månad är det dubbel hyra och sen är det sommar och mindre pengar än lovligt för en studenstackare. Födelsedag har jag inte på fetlänge och de pengar som jag får på skatten kommer att gå åt till hyra och annat överlevnadsskit.

Man borde definitivt skaffa sig en inkomstbringande hobby. Nåja, vänta bara! Snart får Bert Karlsson upp ögonen för mig och då rullar kulorna in. Haha.

Kommentarer
Postat av: bäver

Jag hoppas du tjänar storpengar på sången då :D Mina jeans har också gått hädan - de bestämde sig för att, från en dag till den andra, slita sönder sig i låren. Sen sprack de totalt när jag satte mig på huk. Jag är för fet, helt enkelt! Men jag kan ju alltid skylla på HMs undermåliga jeanstygskvalitet. Det är ju inte grovarbetarbyxor de tillverkar direkt...

2007-04-03 @ 18:01:00
Postat av: Ellen

Haha, jag kan inte ens skylla på hm:s fjantiga modejeans. Det var ett par präktiga levi's arbetarbralls som sprack på längden (!), från ena bakfickan till långt ner på låret. Hur lyckas man...

Jag är nog för..eh..lång?

2007-04-04 @ 22:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback