Bläh...

Dagen höll på att sluta i katastrof. Tappade enda bilnyckeln utomhus...Det var mörkt och minus sex grader, bilen var felparkerad, jag hade min plånbok, noter, manus, vattenkokare och te inlåst i bilen, ingen ficklampa och skulle iväg till dramarep. Lämnade skiten efter en halvtimmes letande och stack till repet, samtidigt som jag försöker få tag i en låssmed som ska kunna hjälpa mig, fast ingen svarar och jag ställs i lång telefonkö. Får arga telefonsamtal av sambon för att jag inte är och letar nyckel utan är och dramarepar i 1 ½ timme. Får ännu argare telesamtal av sambon när han är och försöker leta själv i ett område han inte känner till och jag inte kan berätta var exakt jag har gått. Samlar ihop ett gäng som hjälper mig att leta, hittar nyckeln på marken efter tio minuter *pust*

Är fortfarande inte sams med sambo.

Kukdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback