Jag slapp inte undan.

Jag slapp inte undan.

Det blev IKEA idag. Jag träffade ett av "mina barn", den första kullen jag var vikarie för för tusen år sedan. Hon_hade_blivit_13_bast. Fan, vad gammal jag kände mig. Tur att det gick över.

Jag köpte AAA-batterier för de är alltid slut när man behöver dem. Funderade på en lampa också, men jag kom på att jag inte var ett dugg sugen på att släpa med mig IKEA-prylar hem till Linköping, när närmsta varuhus ligger tre km bort. Dessutom är jag inte helt hundra på att den där karln jag bor med kommer till att gilla lampan.

Det jag däremot kommer införskaffa denna vecka är en klätterställning till katterna. Lite oväntat plus i kassan låter det bli möjligt. Oj, oj, oj vad glada de kommer bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback