Första skoldagen!

Första passet socialantropologi avklarat! Det var intressant, kul och jag vill veta mer! Det trodde jag faktist inte... Jag var lite orolig att jag skulle tycka kursen var astråkig redan från första början, men än så länge är det ingen fara på taket.

Nu ska jag städa lite, laga lite lunch och sedan slappa framför tv:n tills danspasset börjar ikväll. Vi får en helt ny koreografi på en låt eftersom låtarrangören och koreograferna inte komunicerat över huvud taget. Det visade sig att arren ville ha låten i rock/gospel/duracellkanin på speed-tempo, medan koreograferna gjort en lagom mysig laidbackdans. När man då försökte dansa till den så det mest ut som om man höll på att vifta bort flugor... Heh..

Men, men. Nya tag!

Nu ska jag strunta i att det inte är lördag och äta dyr Häägen Dazs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback