Så här gick det!

Så här gick det!

Jomen, jag till vänster.

Jag är den med all päls i fejan.. Jag förstår verkligen män med ansiktsbehåring. Man kan ju uttrycka vad man tänker med mustachen, jöh! Det är askul.

Änyways, premiären gick bra. Vi har fått blandade recentioner, men jag föredrar att läsa de som enbart är positiva ;-) Och nu blir det bara ännu bättre! Shit, vad bra vi kommer att  vara inför sista!!

Fast jag börjar känna mig förkyld. Något ligger i halsen och lurar, kroppen känns seg och trött. Men det får ordna sig; om inte annat så med mängder av panodil, koffeintabletter, nässpray och naturläkemedel mot förkylning.

Nä nu är det snart dags att knyta ihop påsen, slänga sig i bingen, säga tack och godnatt. Ska bara städa lite först. Vi får ju typ gäster imorn. Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback