Träningsvärk

Vad sjutton gjorde jag igår?! Jag har träningsvärk i högra sidan av höften, höger axel och överarm och på insidan av knät... Kanske ett tecken på att jag borde masa iväg mig till gymmet? Jag får fan träningsvärk av att skära gurka.

Och jag misstänker att katten borde masas iväg till veterinären igen. Hon har varit apsjuk i massa olika grejer nästan hela hösten och nu tror jag att hon har ont när hon bajjar. *suck*  Får ringa och höra vad jag ska göra.

*ser sköna slantar flyga iväg*

Nä, om man ska käka lite frukost och klä på sig så att den däringa shoppingrundan verkligen blir av. Ska ju försöka hinna plugga lite manus idag igen. Fick ju sista akten igår! Och jag har massor av repliker! Wee! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback