Happy skolkardagen

Japp, det är idag, det.

Började med att skippa första morgonlektionen, åkte nöjt iväg till skolan vid 10, hade lunch och en föreläsning, men efter den åkte jag hem. Jag satt och småsov under de två timmarna som föreläsningen varade, så då tyckte jag att jag lika gärna kunde åka hem. Så det gjorde jag.

Bara jag inte sätter det i system.. Har skolkat way too much för mitt eget bästa och denna läsperioden började asbra med inte en enda frånvarotimme. Tills idag, då.

Nä, nu ska jag plugga manus så jag kan skiten till ikväll. Men jag ska nog ta en macka och en latte först. Eller samtidigt.

Förresten! Jag tror nog att fröken Öde vill säga förlåt för cykelvurpan tidigare idag. När jag kom hem låg det 1000 spänn från försäkringsbolaget till moi. Tack Agria! Nu blir det jul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback