Dagens citat, ångest och bortblåst hjärna.

Ja, vi börjar med första punkten.

"Det är för lite hångel i världen."

Och det stämmer.

Ångest över att mina pumpkins till gruppmedlemmar får dra tyngsta lasset med våra rapporter medan jag springer iväg på scenrep, föreställningar, sånglektioner etc...

Hjärnan som bortblåst när jag ska räkna på hållfastighetsläran. Hur svårt kan det vara? π upphöjt till fyra gånger Elasticitetsmodulen och I (som var...eh...vafan hette det nu igen...just det. Yttröghetsmoment) dividerat på längden i kvadrat. Typ. Och lite till. Sen ska man ju fatta varför också. Mitt yttröghetsmoment är asstort.

Imorn är det rebussläpp. Då ska vi sjunga sånger vi inte kan för publik. Wee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback