Uvi?!

Jaha. Då åkte man på en urinvägsinfektion för första gången på över fem år. Inga andra symptom än äckelillamående och ont i njurarna och eftersom jag har haft njurbäckeninflammation (uvi som promenerat uppåt i kroppen, förslagsvis till njurarna) förut, pallrade jag mig snabbt som attans till vårdcentralen, stod där hulkandes och sa "Uhuuhu...jag har ont! och ska uppträda ikvähäll" och fick ett VIP-rum, champagne och goda snittar och en läkare på stört. Typ. Om man bortser från det ätbara.

Den däringa karln jag råkar bo ihop med har inte sett mig uppträda innan, så han blev visst lite impad över mitt ylande. (sa han i alla fall...)

Fick en dags ledighet av läkaren. Då ska jag shoppa julklappar. Och kattmat. Och fika järnet med Elin som säkerligen har lika mycket att prata av sig som jag har.
Sen är det repetitioner på kvällen. Tss. Massor av ledighet my ass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback