Stora nyheter!

Jag har något stort att berätta!
Vi har blivit med b...(Åh, jag kan nästan inte säga det!) Vi har blivit med b...BIL! Vår kära Cikada har äntligen kommit hem till oss! Som den har varit efterlängtad!

Annars händer det inte så värst mycket, tentaplugg fortsätter, det tapetseras för fullt hemma hos oss, katten höll på att krossas av en säng idag och just nu möts Sandell och Ali.

Just det, katten skrämde slag på stackars matte (mig) innan idag. Eftersom målaren vill ha arbetsyta har vi ställt sängen på högkant mitt i rummet. Katterna klättrade och lekte på dessa ribbottnar. Sen hör jag ett SLAM!! och fyra tassar som ilar över golvet. Där var den ene. Var är den andre?! *krafs, krafs* Hörs UNDER ribbottnen. Jag lyfter på den och ut ilar Misja till säkerhet under soffsektionen som står isärmonterad i vardagsrummet. Fem cm var det mellan ribbor och golv. Hon fick ett skrapsår på nosen och fläskläpp, men annars verkar det ha gått bra. Inga brutna ben, ömmande kroppsdelar eller ens en klämd svans...

Hoho! Sandell verkar leda!

Nu ska jag tentaflykta vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback