Rebussläpp

Jo, då var allt läskigt denna sidan jul avklarat. I alla fall på spexfronten. Provföreställningen fixades förra helgen och igår och idag har vi avtäckt titeln för spexet. Jag som vet vad det heter lyckades inte lösa den... Men vi sjöng fint och bra (typ....), orkestern spelade helt ok.

Nu är det bara tentorna kvar. Har en muntlig och två skriftliga mellan 16:de och 22:e december, så det börjar bli dags att sätta sig ner med böckerna. Just det, hållflabben (haha, det ser ut som om jag skriver håll flabben, men det är en hållfasthetslab, inget annat.) sket sig. Jag får göra om labben nästa år istället, men det känns rätt ok.

Är nu så trött att jag mest bara vill gå och lägga mig, men det är dumt eftersom jag ska upp tidigt imorn också. Ska försöka skriva lite och städa lite. Sen ska jag ta med mig Emil och handla onyttigt. Är godissugen så det skriker om det.

Just nu verkar alla mina bloggar handla om hur trött jag är och hur mycket det är att göra men det är så det är just nu. December sux purjo. Keine pengs, kallt, blött, slaskigt, snorhalt, massa utgifter... Nä, om man ska ta lite lyckopiller och skutta till sängs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback