Men det gick ju vägen!

Det blev inga flera större missöden idag, förutom grillkrydda på flingorna..

Uppträdandet gick kanon och de missar som gjordes kunde man skämta bort:
"Ja, här i Motala...nej, var är vi? Mjölby?! Ok!"
Så då är vi snart bjudna på fest av PR-gruppen eftersom vi ställde upp så snällt.

Är i princip ledig imorn, så jag kan sitta uppe hela natten om jag vill. Men det vill jag nog inte. Ska nog pallra mig iväg och träna imorn. Det blir kanon! Sen ska jag öva på låten jag ska framföra i princip solo imorn kväll också. Texten sitter inte riktigt...

Mina händer luktar visst nymördade möss eller något liknande. Den ena katten höll på att bli tokig, slickade, nosade, nafsade (börjar låta perverst nu...) mellan fingrarna hur länge som helst. Kanske ett tecken på att man borde tvätta händerna... ;-)

Ah, just det. Måste hinna skicka iväg ett mail. *rusar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback