Hållf.

Jag måstemåste göra färdigt min hållfasthetslab. Jättenu! Men jag är slut i huvudet, orkar inte tänka eller engagera mig. Funderar på att traska in till Läraren vid åtta imorn och be om hjälp, men känner jag mig själv rätt lär jag inte orka upp alls.

Jag tror att jag har en riktigt elak, ond, överdrivet självsäker och egoistisk sida som visar sig extra tydligt vid sju på morgonen. Låt mig exemplifiera:

*Ring* (Väckarklockan ringer)
(Jag) Nääää...inte än. Men...måste jag verkligen upp nu? Kan jag inte snooza typ en eller två gånger? Jo, men det gör jag.
30 minuter senare.
Näää, orkar inte gå till skolan. Äh, det pluggar jag in själv. Dessutom jobbar mina grupparbetespolare jätteduktigt på egen hand.

Och så vidare. Helt jävla hopplöst. Var är det där jävla samvetet när man som bäst behöver det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback