Syndast

Alltså, i jämförelse med en kärnfrisk person är det nog syndast om mig just nu. Har haft praktik (på en superskola!) i tre dagar och vaknade i morse med igentäppt näsa, värkande kropp och en trötthet som inte var av denna världen. Alltså var jag tvungen att sjukskriva mig från praktiken. Det är första gången på ganska länge som jag är förkyld. åååh, vad synd det är om mig. Dessutom får man (jag) inte sitta hemma och äta godis och dricka varm choklad eftersom vi kör sockerfritt i största möjligaste mån. Undantag ges från födelsedagskalas och lite smått och gott, men som sagt, vi undviker socker så långt det går. Sommarens semester satte sina spår...

I helgen ska vi söderut igen. Den där karln jag råkar bo ihop meds barndomsvän (var sjutton sätter man ut genitivesset?) har gått och gift sig och skaffat barn och ska fira med partaj. Det kommer bli roligt. Eller förlåt, "woolit, döh" som man säger här i stan.

Kommentarer
Postat av: bäver

ja hewwegud, du bor ju där! hahaha

2008-09-07 @ 00:24:13
Postat av: bäver

Jag tänker förresten på dig varje gång vi åker förbi staden. Vinkar lite, men du har inte vinkat tillbaka någon gång. Konstigt.

Hoppas förkylningen släpper.

2008-09-07 @ 00:25:09
Postat av: Ellen

Äsch, jag vinkar regelbundet mot E4:an. Vi måste ha gått om varandra.

2008-09-10 @ 23:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback