Bajs.

Igår fick jag en muskelbristning i axeln. Fick avbryta träningen efter 20 minuter p g a smärtasomfan när jag boxades. Hann inte förbereda mina lektioner som jag skulle vilja vilket resulterade i kaos och förstörelse under det första passet. Målade på whiteboardtavlan med spritpenna, fick ta bort med t-röd. Spillde t-röd över en lådhurts. Hade sedan en bra svensklektion och en sådärlektion i matte där jag lyckades frångå planeringen å det grövsta och improviserade istället. Fick ståplats på bussen hem. Har ont i axeln när jag rör den. Har en knut i magen inför morgondagens lektioner. Det måste gå bättre.

Jävla bajsdag.

Kommentarer
Postat av: bäver

Jag är världens sämsta lärare, alla kategorier. Därför laddade jag upp inför alla mina lektion, oavsett grupp- eller enskild undervisning, genom att ha ångest en dag i förväg. Kreativt va?

2008-09-29 @ 22:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback