Smygfika

Plötsligt gick det från 11 grader och "ska jag ha mössa på mig? Njäh..." till "Gah!! Kallt! Det snöar!!!" över en natt, bara sådär. Vintern invegs med julmust, saffransgifflar (det är vad änglarna äter. Jämt!), pepparkakor, kladdkaka och te.

Hittade en gammal inspelning från 2005; http://www.d.lintek.liu.se/julkalender/2005/19/ (Jag är visst med och sjunger. Fast det hörs inte.) Det kryddar förjulsfikan lite extra, tycker jag. Jag tänker fira jul fram till mars, tror jag. I a f med saffransgifflar.


Kommentarer
Postat av: MartinNRK

Det hörs ibland om man vet hur du låter =).

2008-10-30 @ 23:14:25
Postat av: bäver

Trevligt med fika. Och jag som gått och blivit nonkolhydratiserad. Insåg precis att jag kommer sakna saffransgifflar och sånt. :S



Kan höra låten förresten. Bajs.

2008-11-02 @ 13:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback