Menvafan!!

Var lite hostig och snuvig under gårdagen. Kl 22.15 la rösten av totalt, helt utan förvarning. Jag fick inte fram ett ljud och jag som skulle hålla i sjukt massa lektioner under tisdagen. Drog till praktiken, lämnade lite grejer, åkte till doktorn (som den där karln jag råkar bo ihop med fick ringa - jag fick ju inte fram ett ljud), det sticks, kläms och lyssnas på. Jag fick äcklig mirakelkur av doktorn och talförbud "tills jag är bra". Tre timmar senare kan jag få fram ljud och nu låter jag bara sensuellt hes. Hoppas det inte blir värre.

Jag känner att jag har en hel del otur just nu. Massa småsaker som inte riktigt går vägen och händelser som ställer upp hinder för mig. Nåja. Det finns alltid de som har det värre. Jag menar, hade jag inte nämnt att jag ska sjunga med bandet om en vecka hade jag nog inte fått "operadivamedicin" (som läkaren uttryckte sig), så viss gräddfil har man ju.

Jahaja. Fjärdedag kanelbulle idag. Man kanske skulle ta sig en?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback