Jag har aldrig...

Det är livsfarligt att börja en mening med "jag har aldrig...". För ett par år sedan, mitt ute i skogen i varmaste juli, hävdade jag bestämt att "jag har minsann aldrig blivit biten av en broms!" Och vad händer tre minuter och 27 sekunder senare? Tss... Plain otur...

Häromveckan lyckades jag kläcka ur mig att "jag har aldrig tappat bort min plånbok" (I vuxen ålder. Det räknas inte när man är 8 bast och enkom äger 20 enkronor att köpa glass för.) Johoja, ni kan gissa vad som hänt. Plånbok med nyss uttagna pengar, körkort, bankkort, statoilkort, busskort (dyrt månadskort dessutom), bibliotekskort, studerandekort, rabattkort, viktiga kvitton...  Bajs.

Men i övrigt har jag det bra och rockar järnet på min praktik numera. Inga probs med klassen eller planeringar. Har t o m fått vikariat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback