Åsså går det opp...

Ikväll är jag ledig. Alla skriftliga examinationer är inlämnade och inte förrän imornbitti får jag reda på nästa examination. Det känns skönt och lite främmande. Funderar på att gå till konsum och köpa nåt goth att äta bara för att fira. Det är ju oreglerat näringsintag under tentaveckor. Jag har haft tentavecka i snart en månad...

Det blir morgonpromenader i sommar.

Jag hämtade ut min godkända tenta idag förresten. Maxpoäng var 26, för att få VG skulle man ha 20, godkänt 16. Jag hade 16 poäng. Kollade resultatsfördelningen på tentan också; 7 godkända, 8 underkända, inga VG. Där satte de dit oss.

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God Kväll!
Hoppas du haft en bra dag idag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback