tycka, schmycka

Jag läste någonstans att i en blogg, där ska man inte skriva vad man gör, utan vad man tycker. Men jag tycker jättelite... jag är assämst på att tycka grejer. Jag är inte politisk aktiv och vet inte i vilken ände av den politiska färgskalan jag står på grund av att jag inte tycker särskilt mycket om nåt. Visst, jag kan väl tycka att alla ska ha det bra och det ska vara miljöbilar på vägarna och det ska vara fred på jorden och yadayada, men det är sällan något som vållar debatt. Det har väl nåt att göra med att man är den bekräftelsejunkie man är...

Fast nu börjar jag tycka att jag ska pallra mig till sängs. Så det gör jag nu. Om en liiiiten stund. Ska bara...

Kommentarer
Postat av: bäver

Det är så tråkiga färger på partierna. Om det fanns något roligt parti med partyfärger kanske jag skulle kunna sälla mig till dem. Gayrörelsen inte inräknad. :p

2008-03-23 @ 17:20:46
Postat av: Ellen

Mäh, vad gör du online? Om inte du börjar kalva snart, förlorar jag vadet :-)

2008-03-23 @ 17:24:37
Postat av: bäver

Tja, trollet vägrar titta ut och jag mår bajs, så något måste jag ju fördriva tiden med..

2008-03-24 @ 17:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback