Om tentaresultat och en midsommar som kom av sig.

Fick reda på i torsdags att jag hade klarat alla tentor, t o m med högsta betyg på de flesta, så jag får fortsätta läsa till hösten och blir färdig lärare till jul. Hejja mig!

I övrigt firades midsommar ute i en sommarstuga vid en sjö tillsammans med trevligt folk och god mat. Det var meningen att vi skulle sova över, men så blev jag magsjuk och fick ta en taxi in till stan igen. 650 kr, gick det på... Så nu sitter man här, urlakad, trött och med en mage i uppror. Nåja, jag behöver bara tänka på tentaresultaten, så kommer det ett leende ändå.

Kommentarer
Postat av: bäver

Det låter ju skitkul, hahahaha.



Måste verkligen gratulera till alla tentorna. Jag är imponerad.

2008-06-26 @ 16:27:05
Postat av: Fröken Svår

Jag har börjat om.. grattis till tentorna! Dutti tjej! proud


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback