Nuså

Nu börjar det nog gå åt rätt håll. Det gör i alla nästan inte ont i ryggen längre. Det enda som ska till nu är att jag får sova om nätterna. Efter att ha katastrofalvänt på dygnet (vaknar runt två på dagarna efter ett par timmars dålig sömn) har jag nu tagit till alla knep jag kan för att få ordning på sömnen. Ska ju ha praktik i två veckor framöver vilket innebär att jag ska i säng senast 21.30 och upp som en lärka kl. 5. Yess...

Jag har även varit på mitt första infomöte angående examenarbete! Det är helt galet, crazy ass wicked. Det är ju det sista jag kommer att göra på universitetet ever, nånsin. Hoppas innerligt att jag hittar någon att skriva tillsammans med. Misstänker annars att framläggningen kommer att dra ut på tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback