Lycka är en vattenrutchbana!



Resan var helt fantastisk. Sola, bada, titta, bajsa, dansa, äta, äta, äta, dricka, (sova), svettas, skratta... Kunde inte bli bättre. Allt har klaffat, inget att vara orolig för (om man bortser från de finfina genuina turkiska magbakterierna vi lyckades få i oss.. men vi hade tabletter..).

Nu har min allra sista termin börjat. Jag har sajnat upp mig på 175 % denna terminen. 125% måste jag ta, resten bara för att det är intressant. Så vi ses igen någon gång framåt februari, när allt börjar lugna ner sig...eller när tentorna börjar hopa upp sig.

Kommentarer
Postat av: Fröken Svår

Åh! sweet! jag vill också åka vattenrutschkana... och plugga... orka... hmm... undrar om jag ska ta mig en kopp kaffe...



bamsekramar

Postat av: bäver

Du ser, vilken fantastisk resa det blev tack vare tabletterna! :D

Lite avis blir jag nog, men jag har å andra sidan njutit i stora drag av att slita mig halvt fördärvad i trädgården. Idag skyller jag på regnet och sitter inne (inte för att det har stoppat mig tidigare, men ändå.. :p).

2008-08-20 @ 11:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback