Facebook-ångest

Precis som så många andra, gick jag också med i facebook. Inte visste jag om all ångest som skulle medfölja när jag loggade in för första gången: Har jag fått nån friendrequest? Näe..inte idag heller. Jag skulle ju visserligen möjligtvis kunna  lägga till folk själv, men jag villintevillintevillinte!! Jag vill bli sedd och omtyckt och vara bäst på och omtalad i positiva ordalag.

Å andra sidan är det väl så alla andra tänker också, och då får man inga vänner på facebook. Skitsida.

Kommentarer
Postat av: bäver

Jag har kategoriskt tvärvägrat att gå med i Facebook. Det räcker med Lunarstorm för mig. :P

2007-09-17 @ 15:05:28
Postat av: Ellen

Jag blev "mobbad" för att jag var med i lunar istället för facebook. Jag är en vek människa som vänder kappan efter vinden :-)

2007-09-17 @ 16:27:58
Postat av: Emma

Jag hittade din blogg via din Facebooksida. Det betyder i alla fall att jag ser dig på Facebook...fast fortfarande hellre i verkligheten.

2007-10-03 @ 15:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback