Det där med sömn...

...är det så viktigt egentligen?
Nu sitter jag uppe och kan fortfarande inte sova. Jag har föreställning ikväll och ska upp före klockan sex imornbitti, så det hade ju varit trevligt med en hyfsat ok dygnsrytm. Kanske beror det på den koppen kaffe jag drack innan vi körde hem från Norrköping, kanske är det huvudet som inte vill släppa halvdystra tankar.

Förresten, har sett mitt livs första ghostrider, ni vet en sån som kör på fel sida av motorvägen. Lyckligtvis körde vi åt "rätt" håll, så vi slapp möta honom, och jag har inte läst något om någon olycka, så förhoppningsvis har det gått bra.

Nu sitter jag här med ett "lugn och ro"-te och har magknip. Snart börjar friidrotten och jag ska vara i sminket om åtta timmar.
Skit också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback