Soffa!

Vi är med soffa - en röd, mysig, stor , härlig...ska hämta den nästa söndag. Den kommer att passa kanon i nylägenheten.

Förövrigt jobbar jag stenhårt på att undvika att övertalas att bli skådis igen nästa säsong. Det kommer bli för jäkla jobbigt och jag vill verkligen bli klar med min utbildning. Under förra spexperioden tog jag noll poäng, därefter 30 på knappt en månad. Var lite väl utslagen efter det.

För att påminna mig själv hur jobbigt det kommer att bli att vara tredjeårsskådis nästa år kommer följande grovplanering:

Repvecka v 34
Föreställningsvecka v 35
Konsert med storbandet torsdag v 35
Turné v 36
Rep med nya skådisgruppen v 36
Oktober-nånting: SM-rep och föreställningar.
Slutet av november: provföreställning.

Samtidigt som spritvisekriser, manuskriser etc ska genomlidas....
Tack, men nej tack.

Nästa år, kanske :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback