sm-guld!!

Yey! Vi vann spex-sm!

Shit, vad trötta vi är...

Kommentarer
Postat av: emma

Du är bäst stumpan!!!!
massa kram!//emma i härnösand

2007-05-21 @ 13:01:07
Postat av: bäver

GRATTIS!! Coolt. Kan inte jag få din autograf nu då? :D

2007-05-21 @ 13:28:41
Postat av: Ellen

Tackar!
Jag är så odrägligt stolt att jag nästan inte är att ha i hus. Autograferna säljs på e-bay för högstbjudande ;-)

2007-05-22 @ 00:32:52
Postat av: Linett

Grattiskramar i överflöd! Du är grym Ellen. Saknar dig och hoppas allt är finfint.
Linett.

2007-05-23 @ 20:43:37
Postat av: Lule Kristian aka Mamush...

Ja va coolt att du hittade till mig :D Det var oväntat...
Vad har ni ställt bucklan nu då? Står den synligt så hela skolan kan se den?
Jag får väll oxå kontra med att säga tack för senast du är en riktigt trevlig pingla.

Postat av: Kristian

Ja det kanske är lite rub och göra så.
Hörde ju att de var lite bittra över det...
Va hemskt det är att läsa bloggar om SM läste nyss i en blogg att Lule var skit dåligt.. men men kul hade vi iallafall och det är väll så det ska va?
Ja vi får vårda vår relation nu :)

2007-05-25 @ 17:20:00
Postat av: Kristian

Det var nog så som folk säger vi var bra i mycket men inte bäst på något. Förutom dansen som jag säger :P
Det var den kategorin som var tråkigast att vinna för vi var så nöjda med koreografin och hade jobbat på den hårt.
Men jag håller med dig hade ju helt klart varit bättre att spela på fredagen.
Men nu är allt gjort och livet fortsätter. Föreställningarna för våren är slut och det känns lite tomt men snart så är det höst igen och då ska vi få köra fullängdaren för de nya nollorna. Ska verkligen bli skitkul.

2007-05-25 @ 19:06:27
Postat av: Kristian

ta bort det innan och detta och spara det under :P

2007-05-25 @ 19:08:37
Postat av: Kristian

Det var nog så som folk säger vi var bra i mycket men inte bäst på något. Förutom dansen som jag säger :P
Det var den kategorin som var tråkigast att förlora för vi var så nöjda med koreografin och hade jobbat på den hårt.
Men jag håller med dig hade ju helt klart varit bättre att spela på fredagen.
Men nu är allt gjort och livet fortsätter. Föreställningarna för våren är slut och det känns lite tomt men snart så är det höst igen och då ska vi få köra fullängdaren för de nya nollorna. Ska verkligen bli skitkul.

2007-05-25 @ 19:08:51
Postat av: Sussi

Grattis!!! =o)

2007-06-08 @ 18:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback