Rebusrally

I helgen var det rebusrally - mitt första!
Hade inte riktig koll på vad det skulle innebära innan jag stack iväg, men blev tämligen snabbt varse:

 Man ska ta sig från plats till  plats med hjälp av rebusar. Under tiden ska man lösa olika pyssel (musikkryss, gissa olika sorters ris etc) samtidigt som man håller utkik efter papptallrikar med bokstäver på längs med vägen. Som om inte det vore nog finns det även "fotoplock", dvs man ska försöka identifiera olika platser längs vägen som man får på bild.

Sjukt krångligt och sjukt kul. Måste vara med igen!

(Jag vet att jag inte är den bästa beskrivaren (då skulle inte inte vilja höra mig berätta det...), men googla och ni ska finna bättre förklaringar.)

I övrigt har vår sista uppsats innan sommarlovet påbörjats. 15-20 sidor pedagogik ska på pränt. Jag är sjukt osugen på att göra just det. Jag vill hellre flytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback