Överlevare

Japps, helgen överlevdes. Åt lite dåligt, sov lite kasst och tyckte det var hyfsat läskigt att cykla hem ensam under lördagkvällen och veta att om någon mordbrände, styckmördade och rövade bort mig (i den ordningen) skulle ingen sakna mig förrän söndag förmiddag. Men jag överlevde (och var inte ens i närheten av någon mordbrännare).

Nu börjar helvetesveckan:

Måndag: Föreläsningar hela dagen i Mantorp (av alla ställen!!). Skådisträff på kvällen.
Tisdag: Skolarb, seminarie och genrep. Upptagen mellan 10 och 22.
Onsdag: Föreläsningar och premiär. Borta mellan 10 och 22.
Torsdag: Skolarb, seminarie, sånglektion och storbandsrep. Borta mellan 10 och 22 (i värsta fall. I bästa fall mellan 13 och 21)
Fredag: Ledig dagtid, föreställning på kvällen.
Lördag: Två föreställningar.
Söndag: Sova och sen grilla på kvällen.

Så om någon söker mig, gör det vecka 20 istället.

Kommentarer
Postat av: emma

http://www.anstalten.nu/?ragga=208291
gå med för guds skull! jag behöver dig här inne i fängelset!!

2007-05-10 @ 10:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback