Ny sambo...

Enligt hitta.se har jag en helt annan sambo än den jag har. Efter att vi (jag och min riktige sambo) bytte telefonnummer för att slippa fulla, taxiönskande göteborgare blev, enligt hitta.se, min nya sambo någon vid namn Albin. Denna Albin bor i en annan del av stan, och så var det ett tag, ända tills hitta.se flyttade mig till hans adress. Så nu har jag försökt få fitta.se att förstå att jag inte vill bo med Albin, utan med Emil istället, och samtidigt har jag försökt få Emil.se att förstå att jag vill bo med honom och att jag inte känner någon Albin.


Kommentarer
Postat av: bäver

Hahaha, alltså, de där nummersidorna är knasiga. Jag fick telefonsamtal av någon full jäkel för ett tag sen, som frågade om jag varit ihop med XX. Detta förnekade jag bestämt och han började svamla om att jag bott på en adress som den killens tjej gjort. Och visst, det hade jag, men för tre år sen.
Kollade sen på fitta.se och där stod naturligtvis min gamla-gamla adress kvar (hade flyttat fyra gånger efter det..) Att den som flyttade in efter mig råkade heta samma sak i förnamn gjorde inte saken bättre. Men nu är det ändrat, och jag slipper fulla galningar. För det mesta :p

2007-06-25 @ 10:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback