Yey

Har ju glömt att berätta! Tisdagen var en alldeles udda dag, fylld av känslosvall.

* Vi lämnade in bilen till verkstan tidigt på morgonen eftersom den inte gick igenom besiktningen (inte för att vi trodde den skulle göra det...) och det var hyfsat billigt att laga.

* Strax därpå ringer min bror och berättar att jag blivit faster! Till en Totte eller Svante, det var inte riktigt bestämt än. Han var grön och gul och lite rädd. Och dessutom en undulat. :-)

* Mams ringer och berättar nästan direkt efteråt att hårddisken som dränktes i översvämningen hade klarat sig. Alla digitalbilder, företagets skatteprogram och allt som är synd att mista, hade klarat sig!

* Den där karln jag bor ihop med lyckades logga in på studera.nu under eftermiddagen och såg sitt antagningsbesked. Han hade kommit in på sitt förstahandsval! Yey!

* Vi hämtar bilen, stresskör till bilprovningens drop-in för att veta att den inte går igenom... Åååååh. Dryyygt. Men vi åkte tillbaka, påpekade lite försiktigt läget och de blev uppriktigt ledsna och skulle såklart fixa det. Så på fredag har vi en bakvagn som sitter fast ordentligt i bilen. Jaja, det blir nog bra det här också.

Nu börjar dessutom vikten gå åt rätt håll igen. Jag lyckades gå upp 10 kg på lite drygt ett år och nu har jag gått ner två av dem. Det känns bra. En bra början i a f. Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback