Skrock, spock.

Fredagen den trettonde. Fadren föll och bröt axeln rejält och mams ska bestämma sig om jag ska komma ner och hjälpa till med ground service (städa och laga mat) medan hon fixar med sanering av källare, införskaffning av nya möbler, vård av paps och allt annat man vill ägna sin semester åt. *suck*

Jag fortsatte klippa luggen...Emil tyckte det blev sådär, jag tycker mer och mer om den. Hela min ansiktsform ändrades, men, i mina ögon, in a good way. Annorlunda, men bra. Nu går den till strax nedanför ögonbrynen, är ganska tjock och rak och lite flikig (haha, den skulle bli tokrak, men så bra är jag inte på att klippa).

Bilen gick igenom besiktningen. Skulle bara fattas. Annars skulle bilverkstan få smaka andra bullar. Fatta hur arg jag var när de krävde en femhundring extra för att göra färdigt det arbete vi bad om att de skulle göra i första hand?! Emil skickade in mig i bilen och vägrade låta mig ta hand om förhandlingarna...Nåja.

Men man ska inte klaga. Man kunde ju fått ett spjut i ryggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback