Planeringsh-vete.

Man ska visst inte planera under sommaren. Hittills är det inte många grejer som blev som de skulle. Vår Stora Femårsdag har vi inte ens firat, då vädret inte tillät oss att ligga och slappa och äta jordgubbar och dricka champagne på solvarma klippor på en enskild ö i skärgården. Vi hade hoppats att vädret skulle ändras under veckan, men icke. Så den har helt enkelt fallit i glömska...typ.

Den Stora Roadtrippen blev inte alls av efter att de sista räkningarna blev betalda och vi insåg att våra gemensamma tillgångar uppgick till 300 kr.

Nu senast upptäckte jag att tentan jag har gått och gruvat mig inför ligger på samma dag som vi åker på turné. Alltså får jag skjuta på den till nästa omtentaperiod (när nu den är...).

Jag har varit hemma kanske en och en halv vecka, sammanlagt under hela sommaren. Dessutom håller jag på att bli förkyld eller sjuk eller nåt sånt. Har ont i halsen som fan och vaknade strax innan klockan två...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback