Sol och sommar och sån skit.

Sol och sommar och sån skit.
Kanske dags att uppdatera lite. Solen skiner, gräset lockar (till skillnad från studierna), benen är insmorda med brun-utan-sol. Eller som det snarare är: gul-utan-sol. Men jag lovar, det behövs. Folk blir snöblinda av färgen på min lekamen. Så ett tunt, tunt lager BUS, utblandat med bodylotion gör att jag räknas till de levande igen.


Ska till Örebro på turné till helgen, massa rep i veckan + två tentor, ett grupparbete samt en labb som måste fixas. Sen ska ett synopsis göras till uppsatsen och sen ska jag börja jobba. Wee. Eller nåt.

Vi har fått en inneboende. Så nu börjar vi alla på "E" här i lägenheten, två av oss har samma initialer. Det är lite irriterande när vi ska spela spel, annars funkar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback