Ebba von Sydow

Jag tänkte göra en Ebba och berätta vad jag hade på mig när jag cyklade till biblioteket igår:

Hipsters och BH från H&M. Tjocka strumpbyxor från samma ställe. Ett längre linne (grönt) från Rowells, Tunnare stickad tröja (vit) från Wear it, bruna manchesterbyxor från Bik Bok, En lång, varm röd stickad tröja, även den från Bik Bok, tjocka yllesockar freån okänt ställe, jacka från Oslo, halsduk från en kompis, mössa från indiska, vantar från svärmor, näbbstövlar som en gång var mammas.

Det ironiska är att det hela tog MAX 20 minuter, sen var jag hemma igen. Har inte haft så mycket kläder på mig på hela vintern, trots att det varit avsevärt mycket kallare än igår.

Ska hem till päronen nästa helg. Det ska bli...intressant... Men jag måste plocka med mig lite skidkläder inför resan vi ska ut på till påsk. Hoppas bara snön ligger kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback